Φέτος γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου με συμμετοχή τριών μαθητριών μας στον Μαραθώνιο ανάγνωσης-Ο Νίκος Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα, διαγωνισμό δημιουργικής γραφής των εκδόσεων Διόπτρα.![]()
![]()
Συμμετέχουν οι μαθήτριες της Β’ τάξης Νεφέλη Ηλιάδη, Ελευθερία Κεχαΐδου και Ελεονώρα Σέχου. Την προετοιμασία τους και την γνωριμία τους με τον συναρπαστικό κόσμο της γραφής του Ν. Καζαντζάκη ανέλαβε ο φιλόλογος του σχολείου μας, κ. Γιώργος Κωνσταντινίδης. Τους ευχόμαστε επιτυχία!




