Με ιδιαίτερη χαρά σας ανακοινώνουμε πως το έργο μας-κινούμενη Αφίσα “Ζήσε Χωρίς Φόβο” που υλοποιήθηκε από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α΄ τάξης: Καλλιπολίτη Σεραφείμ, Μακροστέργιο Κωνσταντίνο, Παπαδοπούλου
Μαρία και Χριστοδούλου Μαρία, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ. Ευαγγελία Τσάκου ανήκει στις δέκα επικρατέστερες προτάσεις σχολείων πανελλαδικά στον διαγωνισμό Ηackathon/Selma 2025, σύμφωνα με την αξιολόγηση της διεπιστημονικής επιτροπής που μελέτησε ενδελεχώς τις ιδιαιτέρως αξιόλογες συμμετοχές του σχολικού διαγωνισμού. 

Η οριστική βράβευση θα λάβει χώρα στην Αθήνα 10-11 Οκτωβρίου 2025 στο πλαίσιο του 18ου Συνεδρίου State-of-the-art Εφηβικής Υγείας/Ιατρικής.
Η σχολική κοινότητα του Γυμνασίου Μούδρου συγχαίρει την εκπαιδευτικό και τη μαθητική ομάδα της! 



Την Παρασκευή 11 Απριλίου 2025 επισκέφθηκαν το σχολείο μας η πρόεδρος της ΑΜΚΕ “Λήμνος Τουριστική” κ. Μ. Γαροφαλλίδου και η αντιπρόεδρος κ. Σ. Σταματέρη μαζί με τη δασοπόνο κ. Φ. Κόνσολα στο πλαίσιο του προγράμματος “Γαλάζια σημαία”, το οποίο στοχεύει στην καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης και ευαισθητοποίησης στα παιδιά. 




Ευχαριστούμε θερμά για την ενημέρωση της σχολικής μας κοινότητας σχετικά με τη μετανάστευση των πτηνών και για τις πληροφορίες σχετικά με τη μετακίνησή τους από χώρα σε χώρα. 





Μέσα από την παρουσίαση, είχαμε τη δυνατότητα:
Πολλές ευχαριστίες στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την υποστήριξη της συγκεκριμένης δράσης μας!


