Μενού Κλείσιμο

Λήμνος-Θεσσαλονίκη Α’ Παγκόσμιος πόλεμος-εκπαιδευτική επίσκεψη

Στο πλαίσιο υλοποίησης του εγκεκριμένου προγράμματος “Λήμνος-Θεσσαλονίκη Α’ Παγκόσμιος πόλεμος” μαθητές και μαθήτριες της Γ’ τάξης επισκέφθηκαν την Πέμπτη 19 Μαρτίου 2025 το Κέντρο Ενημέρωσης Ιστορίας και Ναυτικής Παράδοσης Μούδρου, όπου και ξεναγήθηκαν και άντλησαν πολύτιμο υλικό για τις εργασίες τους. Το πρόγραμμα υλοποιείται με υπεύθυνη την φιλόλογο ειδικής αγωγής κ. Ζωή Διαμαντοπούλου και σε συνεργασία με τη Διευθύντρια του σχολείου, κ. Θεοδώρα Λυμπέρη. Το σχολείο μας συνεργάζεται για τον σκοπό αυτόν με το 3ο Γυμνάσιο Καλαμαριάς. Ευχαριστούμε πολύ τον πρόεδρο της κοινότητας Μούδρου κ. Αντώνιο Ζουπαντή, που μερίμνησε για την επίσκεψή μας στο χώρο και την κ. Βίκυ Δεβετζή, που ανέλαβε εθελοντικά την ξενάγησή μας!

Το σχολείο μας γιόρτασε την Ημέρα Γαλλοφωνίας 2025

Κάθε χρόνο, στις 20 Μαρτίου, εκατομμύρια άνθρωποι γιορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα Γαλλοφωνίας.Πολύμορφη και συμπεριληπτική, η γαλλοφωνία είναι μια ζωντανή κοινότητα χωρών και ανθρώπων των πέντε ηπείρων που μοιράζονται ως κοινή γλώσσα τη Γαλλική και τις αξίες που αντιπροσωπεύει. Η γαλλοφωνία καλλιεργεί την ανεκτικότητα, προασπίζεται το δικαίωμα στην ελευθερία και την ισότητα.και αποτελεί προνομιακό πεδίο έκφρασης της αλληλεγγύης σε παγκόσμιο επίπεδο.
Οι μαθητές της Α’ Τάξης Γαλλικών, μέσα από μικρά βίντεο, αποφάσισαν να δείξουν πως τελικά ‘“Και εσύ μιλάς γαλλικά και δεν το ξέρεις !!!”.
Τη δράση συντόνισε η καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας, Ευαγγελία Τσάκου. Η ιδέα και η έμπνευση για τη δράση αυτή ανήκει στην αγαπητή φίλη και εξαίρετη συνάδελφο Γαλλικής Γλώσσας στην Π.Ε. Ηρακλείου, Μαίρη Σεργάκη, την οποία ευχαριστούμε πολύ!
Το βίντεό μας αναρτημένο στο κανάλι του σχολείου μας στο YouTube:

Στοχευμένες δράσεις από την ΕΔΥ του σχολείου μας

Η ΕΔΥ του σχολείου μας και συγκεκριμένα η ψυχολόγος κ. Μαρία Γαλίζη και η κοινωνική λειτουργός κ. Ρωξάνη Γαλάνη πραγματοποιούν το μήνα Μάρτιο δράσεις ανά τάξη του σχολείου. Οι στοχευμένες δράσεις που πραγματοποιήθηκαν στην Α’ τάξη αφορούσαν στην:
Α)αυτοεπίγνωση και διαχείριση του άγχους και του φόβου,
Β) τη θέσπιση προσωπικών και συλλογικών ορίων.
Τις ευχαριστούμε πολύ!👥️🫂

Πρόγραμμα Φιλοζωίας: Ενημέρωση από την κ. Τοσούνογλου

Στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος φιλοζωίας προσκαλέσαμε σήμερα, Τρίτη 18 Μαρτίου 2025, την κ. Άννα Τοσούνογλου , πρόεδρο της Πανελλήνιας Φιλοζωικής Ομοσπονδίας Ελλάδος και του Φιλοζωικού σωματείου Λήμνου. Η κ. Τοσούνογλου μίλησε στα παιδιά της Α’ τάξης για την κτηνοτροφία και τη σημασία της για τη Λήμνο και όχι μόνο! Ευχαριστούμε θερμά την κ. Τοσούνογλου και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για νέες δράσεις! 🐕🦮🐕‍🦺🐺🦊🐩🐱🐈 Το εγκεκριμένο πρόγραμμα υλοποιείται από τον κ. Λύσανδρο Καραπάνο, μαθηματικό ειδικής αγωγής και την κ. Ζωή Διαμαντοπούλου, φιλόλογο ειδικής αγωγής.

Πείραμα ελέγχου ποιότητας του ατμοσφαιρικού αέρα στο πλαίσιο του eTwinning

Πείραμα ελέγχου ποιότητας του ατμοσφαιρικού αέρα στο πλαίσιο του eTwinning: Στο πλαίσιο της συμμετοχής της β΄ τάξης του γυμνασίου μας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Environmental STEMgineers του eTwinning διεξήχθη την προηγούμενη εβδομάδα ένα απλό πείραμα για τον έλεγχο των αιωρούμενων σωματιδίων και της ποιότητας του ατμοσφαιρικού αέρα. Για το σκοπό αυτό οι μαθητές τοποθέτησαν κατάλληλα τετράγωνα χαρτιά (αλειμμένα με βαζελίνη) σε τρεις διαφορετικές τοποθεσίες: στο προαύλιο του σχολείου μας, στα Καμίνια και στην Καλλιόπη. Μετά από πέντε ημέρες συνέλεξαν τα τετράγωνα χαρτιά και με τη βοήθεια μεγεθυντικού χαρτιού μέτρησαν και κατέγραψαν τον αριθμό των αιωρούμενων σωματιδίων που είχαν προσκολληθεί στην επιφάνειά τους. Κατόπιν, υπολόγισαν τον μέσο όρο των μετρήσεων για κάθε τοποθεσία και δημιούργησαν ένα γράφημα για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του πειράματος.
Το πείραμα οργάνωσε και συντόνισε ο χημικός κ. Χρήστος Κουκούμης σε συνεργασία με τις εκπαιδευτικούς του προγράμματος Ευαγγελία Τσάκου, Ζωή Διαμαντοπούλου και Θεοδώρα Λυμπέρη, διευθύντρια.