Την Παρασκευή 11 Απριλίου 2025 επισκέφθηκαν το σχολείο μας η πρόεδρος της ΑΜΚΕ “Λήμνος Τουριστική” κ. Μ. Γαροφαλλίδου και η αντιπρόεδρος κ. Σ. Σταματέρη μαζί με τη δασοπόνο κ. Φ. Κόνσολα στο πλαίσιο του προγράμματος “Γαλάζια σημαία”, το οποίο στοχεύει στην καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης και ευαισθητοποίησης στα παιδιά. 




Ευχαριστούμε θερμά για την ενημέρωση της σχολικής μας κοινότητας σχετικά με τη μετανάστευση των πτηνών και για τις πληροφορίες σχετικά με τη μετακίνησή τους από χώρα σε χώρα. 




