Μενού Κλείσιμο

Κατηγορία: Πρόγραμμα Γαλάζια Σημαία

Πρόγραμμα “Γαλάζια σημαία”-ενημερωτική συνάντηση

Την Παρασκευή 11 Απριλίου 2025 επισκέφθηκαν το σχολείο μας η πρόεδρος της ΑΜΚΕ “Λήμνος Τουριστική” κ. Μ. Γαροφαλλίδου και η αντιπρόεδρος κ. Σ. Σταματέρη μαζί με τη δασοπόνο κ. Φ. Κόνσολα στο πλαίσιο του προγράμματος “Γαλάζια σημαία”, το οποίο στοχεύει στην καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης και ευαισθητοποίησης στα παιδιά. 🦩🦅🦤🪿🐦‍⬛
Ευχαριστούμε θερμά για την ενημέρωση της σχολικής μας κοινότητας σχετικά με τη μετανάστευση των πτηνών και για τις πληροφορίες σχετικά με τη μετακίνησή τους από χώρα σε χώρα. 🐦‍⬛🦤🦅🦩🪿