Μενού Κλείσιμο

Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης “Ο φιλάργυρος” του Μολιέρου

🎭 Τη Δευτέρα 5 Μαΐου 2025 και ώρα 11.30 π.μ. το σχολείο μας παρακολούθησε τη θεατρική παράσταση “Ο Φιλάργυρος” του Μολιέρου από το θέατρο “Κάτια Δανδουλάκη” και τη θεατρική σκηνή “Ονειροπόληση”. Η παρακολούθηση της παράστασης εντάσσεται στις δράσεις του σχολείου μας και στη λειτουργία του Ομίλου θεατρικής αγωγής. Η παράσταση δόθηκε στον πολυχώρο του Πολιτιστικού Συλλόγου Μούδρου “Παύλος Κουντουριώτης”, που δέχτηκε ευγενικά να παραχωρήσει τον χώρο. Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς και κηδεμόνες που “αγκάλιασαν” την πρότασή μας να παρακολουθήσουν τα παιδιά τους ποιοτικό θέαμα και την υπεύθυνη του Ομίλου θεατρικής αγωγής του σχολείου μας, κ. Όλγα Κουτσού για το συντονισμό της δράσης. Ήταν χαρά και τιμή μας που το αίτημα του σχολείου μας να “έρθει” η παράσταση και στον Μούδρο εισακούστηκε και ευχαριστούμε πολύ την κ. Γλυκού που ανταποκρίθηκε θετικά!🎭

Ξενάγηση του 6ου Γυμνασίου Μυτιλήνης στους αρχαιολογικούς χώρους και τους γεώτοπους της Λήμνου

Tην Παρασκευή 2 Μαΐου 2025 υποδεχθήκαμε στο σχολείο μας το 6ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης, που πραγματοποιεί εκπαιδευτική εκδρομή στη Λήμνο. Με το σχολείο συνεργαζόμαστε σε δύο άξονες: στο Δίκτυο Συνδεδεμένων σχολείων της UNESCO ASPnet με θέμα τα Γεωπάρκα και στο πρόγραμμα Υιοθεσίας του αρχαίου θεάτρου του “Διαζώματος”. Με προθυμία ξεναγήσαμε τη μαθητική ομάδα και τις συνοδούς εκπαιδευτικούς κ. Οικονόμου και κ. Ιωαννίδου στους χώρους του σχολείου μας. Στη συνέχεια η μαθητική μας ομάδα των τμημάτων Γ1 και Γ2: Ειρήνη Αλατερά, Σώζων Κυριαζόπουλος, Μαρία Λυριστή και Μαριαλένα Ρόκκου ξενάγησαν τους επισκέπτες μας στο αρχαίο θέατρο της Ηφαιστίας, η διευθύντρια του σχολείου κ. Λυμπέρη Θεοδώρα στο Καβείριο και η αρχαιολόγος κ. Ταμπακοπούλου Γεωργία στην Πολιόχνη. Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το Κέντρο Ενημέρωσης απολιθωμάτων Ρουσοπουλίου και ενημερωθήκαμε για τον γεωλογικό πλούτο της Λήμνου. Ευχαριστούμε θερμά την αρχαιολόγο κ. Ταμπακοπούλου για την εμπεριστατωμένη ξενάγηση στους χώρους της Πολιόχνης και τον πρόεδρο της κοινότητας Ρουσοπουλίου κ. Λαδά που μερίμνησε για την επίσκεψή μας στον Κέντρο Ενημέρωσης. Τη μαθητική μας ομάδα συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί: Όλγα Κουτσού, Ζωή Διαμαντοπούλου, Λύσανδρος Καραπάνος, Χρήστος Κουκούμης, Κρυστάλλω Πάντσιου.

Myth2Space: διαδικτυακή συνάντηση με Α’ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού-debate

🪐🌌Διεθνές Δίκτυο Myth2Space: την Δευτέρα 28 Απριλίου 2025 η Β’ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε διαδικτυακά την τρίτη συνάντηση με το συνεργαζόμενο σχολειο του Α’ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού και μαθητές και μαθήτριες και των δύο σχολείων συμμετείχαν σε debate-αγώνα λόγων για το Δίκαιο του Διαστήματος 🪐🌕⭐️🌌 Το debate διοργανώθηκε με επιτυχία από την υπεύθυνη εκπαιδευτικό του Αρσακείου κ. Valia Loutrianaki και συντονίστηκε από τη διευθύντρια του σχολείου μας κ. Theodwra Lymperi . Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν και έδειξαν ενδιαφέρον να γνωριστούν και να ανταλλάξουν απόψεις και επιχειρήματα, οξύνοντας την κριτική τους σκέψη. 🌌⭐️🌕 Από το σχολείο μας την πολυμελή ομάδα συντόνισαν οι εκπαιδευτικοί του Δικτύου κ. Ζωή Διαμαντοπούλου και Μαρία Αυγολούπη. Ευχαριστούμε πολύ το Α’ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού για τη συνεργασία μας και ιδιαιτέρως την κ. Λουτριανάκη που συνέβαλε σε αυτό το debate. Συνεχίζουμε 🔜

Πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας-δράση μετάβασης στο Λύκειο

🚸Στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής σταδιοδρομίας, που υλοποιείται κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά στο σχολείο μας, επισκεφθήκαμε την Τετάρτη 30 Απριλίου 2025, το Γενικό Λύκειο Μούδρου και το Επαγγελματικό Λύκειο Μούδρου για ενημέρωση της Γ’ τάξης του σχολείου μας σχετικά με την επιλογή τύπου Λυκείου μετά την αποφοίτηση. Ευχαριστούμε θερμά τη διευθύντρια κ. Παπαπαναγιώτου και τον διευθυντή κ. Ρηγόπουλο καθώς και τους/τις εκπαιδευτικούς των σχολείων για τη φιλοξενία και την κατατοπιστική ξενάγηση στους χώρους και στα εργαστήρια. Τη μαθητική μας ομάδα συνόδευσαν η υπεύθυνη του προγράμματος κ. Κρυστάλλω Πάντσιου και η εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής κ. Ζωή Διαμαντοπούλου. 🚸

Συμμετοχή σε debate νέων για την ειρήνη και τον πόλεμο

Μετά το πέρας των επετειακών εκδηλώσεων για τους πεσόντες στη μάχη της Καλλίπολης στις 29 Απριλίου 2025 αποδεχθήκαμε την πρόσκληση να συμμετάσχουμε στη συζήτηση για την Ειρήνη στον φιλόξενο χώρο εκδηλώσεων του Γενικό Λύκειο Μούδρου. Ο μαθητής του Γ1 Ευάγγελος Καβαλέρος και η μαθήτρια του Γ2 Στέλλα Μπαλτζή συνομίλησαν για την Ειρήνη και την εμπέδωσή της ως καθημερινή πρακτική με συμμαθητές και συμμαθήτριές τους από το Γυμνάσιο Μύρινας, το Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου και το Γενικό Λύκειο Μούδρου.
Η πρόσκληση των σχολείων έγινε από την κ. Αργυρώ Μουμτζίδου και το φορέα “Πολύγλωττη Πόλις” και τελούσε υπό την αιγίδα του Δήμου Λήμνου. Η εκδήλωση ξεκίνησε με προβολή αποσπάσματος του ντοκυμαντέρ ANZAC Lemnos 1915 το οποίο προλόγισε η παραγωγός του κ. Elizabeth Kaydos.
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Αργυρώ Μουμτζίδου για τη διοργάνωση και την ευκαιρία που δόθηκε στη νέα γενιά να εκφράσει σκέψεις και λόγο και τη διευθύντρια του ΓΕΛ Μούδρου κ. Μαρία Παπαπαναγιώτου για τη φιλοξενία! Τέλος, ευχαριστούμε την εκπαιδευτικό του σχολείου μας και υπεύθυνη του προγράμματος “Α’ Παγκόσμιος πόλεμος-Λήμνος Θεσσαλονίκη” κ. Ζωή Διαμαντοπούλου που συνόδευσε το μαθητή και τη μαθήτριά μας στη συνάντηση και ανέλαβε την καταγραφή της δράσης!