Σήμερα Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2025 τιμήσαμε τους Τρεις Ιεράρχες, πρότυπα Παιδείας και Αγιότητας: Η θεολόγος του σχολείου μας στην ομιλία της εντός του Ι.Ν. του Ευαγγελισμού Μούδρου εξήρε το έργο και την προσωπικότητα των Μεγάλων Ιεραρχών της Εκκλησίας μας. Ακολούθησε αρτοκλασία και εκδήλωση για τη σημασία της ημέρας, παρουσία εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών του σχολείου μας. Την παρουσίαση ανέλαβε η μαθήτρια του Γ2 τμήματος, Μαρία Ραφαέλλα Μπιτχαβά, ενώ προβλήθηκε και βίντεο για τους Τρεις Ιεράρχες. Χρόνια πολλά! Και του χρόνου με φώτιση και ευλογία!

![]()
![]()
Κοπή βασιλόπιτας του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας απόψε, Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2025, στο Home στο Κοντοπούλι, παρουσία πλήθους γονέων, κηδεμόνων και παιδιών. Τις βασιλόπιτες ευλόγησε για καλή χρονιά ο πατήρ Πολυχρόνης Διαμαντόπουλος. Τον ευχαριστούμε πολύ καθώς και τα δραστήρια μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, που διοργανώνουν πάντα όμορφες εκδηλώσεις και είναι αρωγοί σε όλα! Ευχαριστούμε μικρούς και μεγάλους για τη συμμετοχή τους! Καλή και ευλογημένη χρονιά σε όλους!![]()
![]()
![]()


