Μενού Κλείσιμο

Ψηφίστε για να αναδείξουμε νικητή το σχολείο μας!!!

Διαγωνισμός αινιγμάτων στη Γαλλική γλώσσα
Ψηφίστε το αίνιγμα της Β΄Τάξης (Γαλλόφωνο Τμήμα) – Votez pour notre énigme
Με χαρά οι μαθητές και μαθήτριες της Γαλλόφωνης Β’ Τάξης συμμετέχουν στον Διαγωνισμό αινιγμάτων στη Γαλλική γλώσσα. Ο Διαγωνισμός διοργανώνεται από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης και τη Σύμβουλο Γαλλικής με σκοπό την ενεργοποίηση της δημιουργικής σκέψης των μαθητών και μαθητριών.
Υπεύθυνη υλοποίησης για το σχολείο μας είναι η εκπαιδευτικός Γαλλικής Γλώσσας κ. Ευαγγελία Τσάκου, που την ευχαριστούμε πολύ!
Ο σύνδεσμος για να ψηφίσετε το αίνιγμά μας μέχρι 21 Μαρτίου 2025 και ώρα 18:00
https://www.tricider.com/brainstorming/3HKe9mNxMcV (Βρείτε το όνομα του σχολείου μας κάτω από το αίνιγμα)
Το σχολείο που θα συγκεντρώσει τις περισσότερες ψήφους για το αίνιγμα των μαθητών του, θα αναδειχθεί νικητής του διαγωνισμού.

Συμμετοχή του σχολείου μας σε ημερίδα φιλοζωίας

🐱🐈🦮🐕🐕‍🦺Ημερίδα για την προστασία των ζώων πραγματοποιήθηκε στο Γαροφαλλίδειο συνεδριακό κέντρο στη Μύρινα την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου και ως σχολείο συμμετείχαμε με δύο τάξεις. Στο τέλος της ημερίδας η πρόεδρος της Πανελλήνιας Φιλοζωικής Ομοσπονδίας Ελλάδος κ. Άννα Τοσούνογλου μας προσκάλεσε στο βήμα να μιλήσουμε για τις δράσεις φιλοζωίας στο σχολείο μας. Ευχαριστούμε πολύ τους διοργανωτές για την πρόσκληση και τους συγχαίρουμε για τη διοργάνωση! Περισσότερα για την ημερίδα μπορείτε να διαβάσετε εδώ: https://www.astynomia.gr/2025/03/01/01-03-2025-me-epitychia-pragmatopoiithike-imerida-me-thema-prostasia-ton-zoon-sti-limno/?fbclid=IwY2xjawIzB6FleHRuA2FlbQIxMQABHRM1_sHrR30b4KsjDRl0Ukv0S95q8axzay892220c6I_BwVfPiUyMCpThA_aem_Hxl-k5VINkT2S8zWOHeRgA

Μεγάλη διάκριση μαθητριών μας με συμμετοχή στη μικτή γυναικών ποδοσφαίρου Κ15

⚽️🏆🥇Με μεγάλη μας χαρά ενημερωθήκαμε για τη μεγάλη διάκριση των μαθητριών μας, Σταυρούλας Λυμπέρη και Μαριαλένας Ρόκκου, που προσκλήθηκαν και συμμετέχουν στην μικτή γυναικών Κ15 ποδοσφαίρου του Ν. Λέσβου. Νιώθουμε περηφάνια και συγχαίρουμε τον Α.Ο. Ηφαιστία Κοντοπουλίου Λήμνου, από όπου προέρχονται και τις οικογένειές τους για αυτή τη διάκριση! Ευχόμαστε στα κορίτσια επιτυχίες και διακρίσεις! ⚽️🥇🏆

Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ:  https://www.facebook.com/AoEphaistia/posts/1224724962859414

 

Συμμετοχή του σχολείου μας στις παλλαϊκές δράσεις για το δυστύχημα στα Τέμπη

Με σεβασμό και απόδοση τιμής στα θύματα των Τεμπών, νεκρούς και σωματικά και ψυχικά τραυματισμένους ανθρώπους, το Γυμνάσιο Μούδρου “Αργύριος Μοσχίδης” συμμετείχε την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2025 στις παλλαϊκές δράσεις για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα. Αντιπροσωπεία μαθητών και μαθητριών, με γονείς και εκπαιδευτικούς συμμετείχε στο συλλαλητήριο στη Μύρινα, ενώ στο σχολείο τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή και πραγματοποιήθηκαν δράσεις με πρωτοβουλία του δεκαπενταμελούς συμβουλίου του σχολείου. Ο σύλλογος διδασκόντων υπήρξε αρωγός στις δράσεις των παιδιών, που απέδειξαν για μια ακόμη φορά πως η νέα γενιά έχει ψυχή, έχει όνειρα, έχει φωνή!

Διεθνές Δίκτυο Myth2Space:Ομιλία καθηγητή Αστρονομίας κ. Αυγολούπη στο σχολείο μας

Διεθνές Δίκτυο “Από τη Μυθολογία στο Διάστημα” (Myth2Space): Την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2025 είχαμε την χαρά να αποδεχθεί την πρόσκλησή μας για ομιλία στο σχολικό μας ακροατήριο ο ομότιμος καθηγητής Αστρονομίας του ΑΠΘ κ. Σταύρος Αυγολούπης, ο οποίος μας μίλησε διεξοδικά για τη σχέση της Μυθολογίας και του Διαστήματος. Μαθητές και μαθήτριες του Δικτύου έθεσαν εύστοχες ερωτήσεις και συμμετείχαν ενεργά στη συνάντηση. Επίσης, είχαμε τη χαρά να συνδεθούν μέσω webex τα συνεργαζόμενα σχολεία Α΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού, με το οποίο συνεργαζόμαστε με τη Β΄ τάξη και Γυμνάσιο Αγ. Κηρύκου Ικαρίας με τη Γ΄ τάξη. Ο κ. Αυγολούπης δέχτηκε με χαρά να υπογράψει τα βιβλία του για τη σχολική μας βιβλιοθήκη και ξεναγήθηκε στις εικαστικές δημιουργίες των μαθητών/τριών μας για το πρόγραμμα Myth2Space: ηλιακό σύστημα, Πλειάδες και Σεληνίτες. Τον ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία και την ομιλία του! Ευχαριστούμε πολύ την κ. Βάλια Λουτριανάκη και τον κ. Νίκο Τσιαντό που συντόνισαν τις μαθητικές ομάδες των σχολείων τους, Α΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού και Γυμνάσιο Αγ. Κηρύκου Ικαρίας αντίστοιχα και συμμετείχαν δημιουργικά στη συνάντηση! Τη σημερινή ομιλία του κ. Αυγολούπη συντόνισαν για το σχολείο μας οι εκπαιδευτικοί Χρήστος Κουκούμης, Ευαγγελία Τσάκου, Μαρία Αυγολούπη, Ζωή Διαμαντοπούλου και Θεοδώρα Λυμπέρη. Συνεχίζουμε δυναμικά!