Την Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2024, φιλοξενήσαμε στη βιβλιοθήκη μας την εκδήλωση της ΔΔΕ Λέσβου για τη βράβευση των σχολείων της Λήμνου που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό “Οι μαθητές παρουσιάζουν τα αξιοθέατα του Ν. Λέσβου”. Στην εκδήλωση απηύθυνε διαδικτυακό χαιρετισμό ο Δ/ντης Β/μιας Εκπ/σης Λέσβου, κ. Τιμολέων Θεοφανέλλης, ενώ τους επαίνους και τα βραβεία επέδωσαν στους μαθητές και στις μαθήτριες ο Υπεύθυνος του ΕΚΦΕ Λέσβου, κ. Γιώργος Ρούγγος και η Διευθύντρια του σχολείου, Θεοδώρα Λυμπέρη.
Συγχαίρουμε τους μαθητές της περσινής Γ’ Γυμνασίου Ηλία Κυριαζή, Ευάγγελο Καλαθά, Γιώργο Κουτούκη και Λευτέρη Μπορδέλια για τη διάκρισή τους με την ταινία που δημιούργησαν, με σκοπό την ανάδειξη της ιστορίας των Anzac.
Τέλος, τα θερμά μας συγχαρητήρια στο ΕΕΕΕΚ Λήμνου – Ρεπανίδι που απέσπασε το τρίτο βραβείο, στο Γενικό Λύκειο Μούδρου, στο ΕΠΑΛ Μούδρου και στο Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου για τις πολύ ενδιαφέρουσες ταινίες τους και τις διακρίσεις τους!
Ευχαριστούμε τη Δ/νση Β/μιας Εκπ/σης Λέσβου για την τιμητική πρόταση διοργάνωσης της εκδήλωσης στο σχολείο μας, καθώς και την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου για τα βραβεία του διαγωνισμού. Επίσης, ευχαριστούμε θερμά τον κ. Ρούγγο και τον συγχαίρουμε για τη διοργάνωση της βράβευσης! Αξίζει να σημειωθεί πως στα βραβευμένα σχολεία δωρήθηκαν αναμνηστικά από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος (ESA).