Μενού Κλείσιμο

Συμμετοχή του σχολείου μας στον μαθητικό διαγωνισμό Hackathon Selma 2025

Το Γυμνάσιο Μούδρου «Αργύριος Μοσχίδης» συμμετείχε στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Hackathon Selma 2025 με θέμα προτάσεις των μαθητών μέσω εφαρμογών των μέσων και της τεχνολογίας για “Tα Δικαιώματα Παιδιών & Εφήβων ως ασπίδα ενάντια σε μορφές κακοποίησης και τη βία”. Η εργασία των μαθητών Σεραφείμ Καλλιπολίτη, Κωνσταντίνου Μακροστέργιου και των μαθητριών Μαρίας Παπαδοπούλου και Μαρίας Χριστοδούλου της Α΄ τάξης του σχολείου, με την επιμέλεια της εκπαιδευτικού Γαλλικής γλώσσας κ. Ευαγγελίας Τσάκου, παρουσιάστηκε κατά την 15η Εκδήλωση Ψηφιακής Παιδείας και Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης για την ορθή χρήση τεχνολογιών από τα παιδιά και τους εφήβους: «Το ταξίδι του Αριάδνη συνεχίζεται» την Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2025 στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Κτίριο “Κωστής Παλαμάς”-Ακαδημίας και Σίνα). Το συνέδριο τελούσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και της UNESCO ΙΤΕ, με τη συνεργασία της Ελληνικής Εταιρείας Εφηβικής Ιατρικής και του Ευρωπαϊκού Προγράμματος SELMA, Επιστ. Οργανισμός «ΜΑΖΙ για την Εφηβική Υγεία» του Υπουργείου Υγείας και οργανώθηκε από το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) «Στρατηγικές Αναπτυξιακής και Εφηβικής Υγείας» της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και της Μονάδας Εφηβικής Υγείας και της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών του Νοσοκομείου Παίδων “Π. & Α. Κυριακού”.

Το έργο της μαθητικής μας ομάδας «Ζήσε χωρίς φόβο» παρουσιάστηκε διαδικτυακά, παρουσία και της διευθύντριας του σχολείου κ. Θεοδώρας Λυμπέρη,  και απέσπασε πολύ θετικά σχόλια. Συγχαρητήρια στη μαθητική μας ομάδα και στην εκπαιδευτικό κ. Τσάκου και αναμένουμε τα αποτελέσματα με ανυπομονησία!

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Φύσει ήρωες”: Σήμερα Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2025 είχαμε την χαρά να επισκεφθούμε το Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων στα Καμίνια και να συναντήσουμε και να συνομιλήσουμε με τους ηλικιωμένους του Κέντρου. Υπό την καθοδήγηση του υπεύθυνου υλοποίησης του προγράμματος του Μεσογειακού Ινστιτούτου για τη Φύση και τον Άνθρωπο (MedINA) κ. Rafail Giannelis Ραφαήλ Γιαννέλη και των εκπαιδευτικών του σχολείου μας: Γεωργίου Κωνσταντινίδη (υπεύθυνου υλοποίησης), Χρυσούλας Μέρμηγκα, Κρυστάλλως Πάντσιου, Ζωής Διαμαντοπούλου και Μαρίας Αυγολούπη η μαθητική μας ομάδα προετοίμασε ερωτήσεις, χωρίστηκε σε μικρές ομάδες και ανέλαβε να πάρει συνέντευξη από τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας. Ήταν μια μοναδική εμπειρία και ευχαριστούμε πολύ για τη φιλοξενία! Περάσαμε πολύ ωραία και μάθαμε πολλά για την καθημερινή ζωή στη Λήμνο τα παλαιότερα χρόνια. Με διαδραστικό τρόπο και θετική διάθεση κατακτήσαμε πολύτιμη γνώση για τον τόπο και τη φύση μέσα από ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας. Ευχαριστούμε πολύ για τη φιλοξενία τους υπευθύνους του Κ.Η.Φ.Η. Καμινίων, τους υπέροχους ανθρώπους που μας μίλησαν και μας έμαθαν πολλά και το Mediterranean Institute for Nature and Anthropos για αυτή την ευκαιρία! Το διαγενεακό πρόγραμμα εκπαιδευτικών δράσεων υλοποιείται με την οικονομική υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού.

 

Διαδικτυακή συνομιλία με Γάλλο Παραολυμπιονίκη

Την Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2025, οι μαθητές του Γαλλικού Τμήματος της Β΄ Γυμνασίου είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν διαδικτυακά με τον Γάλλο Παραολυμπιονίκη στην ποδηλασία, Sébastien Bichon, στο πλαίσιο της 5ης Ελληνογαλλικής Ολυμπιακής και Παραολυμπιακής εβδομάδας που διοργανώνεται από το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, την Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία της Ελλάδος και την Γαλλική Ολυμπιακή Ακαδημία, από 3 έως 7 Φεβρουαρίου 2025.
Οι μαθητές/τριες συναντούν αθλητές που τους/τις εμπνέουν και ευαισθητοποιούνται σε θέματα διαφορετικότητας και αναπηρίας. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που η ερώτηση των μαθητών/τριών του σχολείου μας επιλέχθηκε και φέτος ανάμεσα σε δεκάδες ερωτήσεις που προετοίμασαν και απέστειλαν οι μαθητές/τριες από όλη την Ελλάδα, στο μάθημα των γαλλικών, προς τους αθλητές/τριες και ήταν η δεύτερη από τις δέκα ερωτήσεις που τελικά τέθηκαν στον Sébastien Bichon.
Ήταν ένας υπέροχος και μοναδικός τρόπος να διαμοιραστούν οι αξίες του Ολυμπισμού, στα γαλλικά και στα ελληνικά. Υπεύθυνη της δράσης: Ευαγγελία Τσάκου, εκπαιδευτικός Γαλλικής Γλώσσας.

Ομιλία ψυχολόγου κ. Πέτρου Κεχαγιά

Σήμερα Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2025, παρουσία γονέων-κηδεμόνων, εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών πραγματοποιήθηκε η ομιλία του Ψυχολόγου κ. Πέτρου Κεχαγιά, με θέμα την Έμφυλη βία, την ενδοοικογενειακή και την ενδοσχολική βία. Μια ομιλία που καθήλωσε μικρούς και μεγάλους! Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Κεχαγιά για το χρόνο που αφιέρωσε για ένα τόσο σημαντικό και επίκαιρο ζήτημα! Εις το επανιδείν!

Ημέρα Φιλάθλου-31 Ιανουαρίου 2025

Ημέρα Φιλάθλου-31 Ιανουαρίου 2025: Με αφορμή τη μέρα αυτή και με κεντρικό σύνθημα «Η καρδιά του αθλητισμού είσαι ΕΣΥ, καμία φανέλα πάνω από τη ΖΩΗ», στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης των μαθητών/τριών, το σχολείο μας διοργάνωσε αθλητικές ενημερωτικές δράσεις υπέρ του φίλαθλου πνεύματος με την ενεργό συμμετοχή όλων των μαθητών/τριών και αθλοπαιδιές. Στη μνήμη του Άλκη και του Μιχάλη, πρόσφατων θυμάτων της οπαδικής βίας. Υπεύθυνος οργάνωσης των δράσεων ο εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας, κ. Κωνσταντίνος Ρούσκας.