“Το τελευταίο πλάνο”
: στιγμιότυπα από τη χτεσινή μας παρουσία στον πολυχώρο “Αποθήκη” στη Μύρινα, όπου παρουσιάσαμε την ταινία μας που συμμετέχει στη CINEμάθεια για πρώτη φορά στο κοινό. Ευχαριστούμε πολύ την κ. Ελευθερία Κωνσταντάρα για την πρόσκληση και όσους παρευρέθηκαν, τους συντελεστές της ταινίας και τους γονείς/κηδεμόνες των παιδιών για την υποστήριξή τους!![]()
![]()




