Δράση μετάβασης από το δημοτικό στο Γυμνάσιο πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τετάρτη 14 Μαΐου 2025, στο σχολείο μας, όπου φιλοξενήσαμε τα υπέροχα παιδιά της ΣΤ’ τάξης του
Δημοτικό Σχολείο Μούδρου και τα ξεναγήσαμε μαζί με τη δασκάλα τους την κ. Ιωάννα στους χώρους και στις τάξεις μας. Παρακολούθησαν μαθηματικά, χημεία, γαλλικά και αγγλικά. Οι δικοί μας μαθητές-ξεναγοί το βίωσαν πολύ θετικά, αλλά και για εμάς ήταν ευχάριστο. Ευχαριστούμε όλους τους συναδέλφους εντός και εκτός τάξης για την υποστήριξη! Την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε ξεναγήσει διαδικτυακά και τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Κοντοπουλίου.
Τη δράση οργάνωσαν η κοινωνική λειτουργός κ. Ρωξάνη Γαλάνη και η ψυχολόγος κ. Μαρία Γαλίζη σε συνεργασία με τη σύμβουλο σχολικής ζωής κ. Χρυσούλα Μέρμηγκα. Αγαπητά μας παιδιά, σας περιμένουμε με χαρά την επόμενη σχολική χρονιά στο σχολείο μας!