Μενού Κλείσιμο

Κατηγορία: Δράσεις ΕΔΥ

Επιμορφωτική συνάντηση ΕΔΥ

🫂Σήμερα Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2025, πραγματοποιήθηκε στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό. Εισηγήτριες ήταν οι: 👩‍🏫Μαυρογιάννη Στεφανία, ψυχολόγος και 👩‍🏫Μήλογλου Θεοδώρα, κοινωνική λειτουργός, μέλη της ΕΔΥ του σχολείου μας. Τις ευχαριστούμε πολύ, καθώς και όσους/ες παρευρέθηκαν!

Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του σχολείου μας για τη ΔΕΠΥ

Επιμόρφωση για τη ΔΕΠΥ (Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής/υπερκινητικότητα) στο σχολείο μας από την ψυχολόγο κ. Μαρία Γαλίζη σε συνεργασία με την κοινωνική λειτουργό κ. Ρωξάνη Γαλάνη. Στο πλαίσιο συνεργασίας μας με το ΚΕΔΑΣΥ Λήμνου διοργανώθηκε η επιμορφωτική συνάντηση την Τρίτη 3 Ιουνίου 2025 για τους/τις εκπαιδευτικούς του σχολείου μας. Ευχαριστούμε το ΚΕΔΑΣΥ και την ΕΔΥ του σχολείου μας για αυτή την ευκαιρία να γνωρίσουμε πτυχές της σχολικής μας πραγματικότητας και να αποκτήσουμε νέα εφόδια μέσα από τη γνώση!

Δράση μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο

Δράση μετάβασης από το δημοτικό στο Γυμνάσιο πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τετάρτη 14 Μαΐου 2025, στο σχολείο μας, όπου φιλοξενήσαμε τα υπέροχα παιδιά της ΣΤ’ τάξης του Δημοτικό Σχολείο Μούδρου και τα ξεναγήσαμε μαζί με τη δασκάλα τους την κ. Ιωάννα στους χώρους και στις τάξεις μας. Παρακολούθησαν μαθηματικά, χημεία, γαλλικά και αγγλικά. Οι δικοί μας μαθητές-ξεναγοί το βίωσαν πολύ θετικά, αλλά και για εμάς ήταν ευχάριστο. Ευχαριστούμε όλους τους συναδέλφους εντός και εκτός τάξης για την υποστήριξη! Την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε ξεναγήσει διαδικτυακά και τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Κοντοπουλίου.
Τη δράση οργάνωσαν η κοινωνική λειτουργός κ. Ρωξάνη Γαλάνη και η ψυχολόγος κ. Μαρία Γαλίζη σε συνεργασία με τη σύμβουλο σχολικής ζωής κ. Χρυσούλα Μέρμηγκα. Αγαπητά μας παιδιά, σας περιμένουμε με χαρά την επόμενη σχολική χρονιά στο σχολείο μας!

Δράση της ΕΔΥ για τη θέση της γυναίκας στη σημερινή κοινωνία

👤👥️Η ΕΔΥ του σχολείου μας και συγκεκριμένα η ψυχολόγος κ. Μαρία Γαλίζη και η κοινωνική λειτουργός κ. Ρωξάνη Γαλάνη πραγματοποίησαν τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο δράσεις με τα κορίτσια της Γ΄ τάξης του σχολείου μας για τη θέση της γυναίκας στη σημερινή κοινωνία, τα κοινωνικά έμφυλα στερεότυπα, την αξία της αλληλοϋποστήριξης μεταξύ των γυναικών και την ανάγκη ενδυνάμωσης της γυναικείας φιλίας. Τις ευχαριστούμε πολύ! 🫂👥👭👭

Στοχευμένες δράσεις από την ΕΔΥ του σχολείου μας

Η ΕΔΥ του σχολείου μας και συγκεκριμένα η ψυχολόγος κ. Μαρία Γαλίζη και η κοινωνική λειτουργός κ. Ρωξάνη Γαλάνη πραγματοποιούν το μήνα Μάρτιο δράσεις ανά τάξη του σχολείου. Οι στοχευμένες δράσεις που πραγματοποιήθηκαν στην Α’ τάξη αφορούσαν στην:
Α)αυτοεπίγνωση και διαχείριση του άγχους και του φόβου,
Β) τη θέσπιση προσωπικών και συλλογικών ορίων.
Τις ευχαριστούμε πολύ!👥️🫂