


![]()
![]()
12η Πανελλήνια ημέρα σχολικού Αθλητισμού 2025 και την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025 διοργανώθηκαν αθλητικές δράσεις και δραστηριότητες με κοινό σύνθημα “Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ”![]()
![]()
Στόχος η ανάδειξη της παιδαγωγικής αξίας του σχολικού Αθλητισμού και η καλλιέργεια αρετών και αξιών που απορρέουν από αυτόν. Ο φετινός εορτασμός αφιερώνεται στη σύνδεση του σχολικού αθλητισμού με την έννοια του ενεργού πολίτη μέσα από την ολιστική προσέγγιση που εναρμονίζεται με τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης ![]()
![]()
Με την καθοδήγηση του καθηγητή Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας κ. Βασίλειου Λασκαρέλια διοργανώθηκαν αθλοπαιδιές, στίβος, τουρνουά ποδοσφαίρου, πινγκ πονγκ, περίπατος στο Κουκονήσι και ως σχολείο κόμβος του εκπαιδευτικού προγράμματος “Τροφή για Δράση” υποδεχθήκαμε και φιλοξενήσαμε το Γενικό Λύκειο Μούδρου πραγματοποιώντας κοινές αθλητικές δραστηριότητες ![]()
![]()
![]()
![]()
Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Λασκαρέλια, τους/τις εκπαιδευτικούς και τους μαθητές/τις μαθήτριες των δυο σχολείων μας για τη συμμετοχή τους!

![]()
Εορτασμός της Ευρωπαϊκής ημέρας γλωσσών σήμερα Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025 στο σχολείο μας: σήμερα ενώσαμε τη φωνή μας με το Συμβούλιο της Ευρώπης, το Ευρωπαϊκό Κέντρο ξένων γλωσσών, την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και χιλιάδες σχολεία και εκπαιδευτικούς οργανισμούς σε Ελλάδα
και Ευρώπη
! Φέτος συμπληρώθηκαν 25 χρόνια εορτασμού της Ευρωπαϊκής ημέρας γλωσσών και ενώσαμε τη φωνή μας με κοινό σύνθημα: “Οι γλώσσες ανοίγουν την καρδιά και το μυαλό” (Languages open hearts and minds!). Μέσα από δραστηριότητες αλληλεπίδρασης αναδείχθηκε η σημασία της πολυγλωσσίας όπως και μέσα από συνεντεύξεις που πήραν οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας από μεγάλους εντός και εκτός σχολείου και καλλιτεχνικές δημιουργίες που ενισχύουν την κατανόηση και εκτίμηση των ξένων γλωσσών, καθώς και την ενεργό πολιτειότητα σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με κεράσματα από τον πλούσιο μπουφέ που ετοίμασαν γονείς και κηδεμόνες και εκπαιδευτικοί του σχολείου μας. Την διοργάνωση της εκδήλωσης ανέλαβαν οι εκπαιδευτικοί ξένων γλωσσών του σχολείου μας κ. Χρυσούλα Μέρμηγκα, καθηγήτρια Αγγλικής
, Σταματία Σταμπουλίδου, καθηγήτρια Γαλλικής
και Κρυστάλλω Πάντσιου, καθηγήτρια Γερμανικής
. Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συμμετείχαν, μικροί και μεγάλοι, καθώς και τις οικογένειες των παιδιών που προσέφεραν τα εδέσματα στη σχολική μας κοινότητα! Συνεχίζουμε με ακόμη περισσότερα τον Οκτώβριο!
