Με περηφάνια και παρά τη βροχή παρελάσαμε και φέτος, τιμώντας τα “Ελευθέρια”. Χρόνια πολλά στη Λήμνο!
Συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριές μας και στους τυμπανιστές μας για τη συμμετοχή τους και ευχαριστούμε πολύ τους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας, κ. Βασίλειο Λασκαρέλια και κ. Ηλία Ζέρβα για την προετοιμασία των μαθητών και μαθητριών μας!




