Μενού Κλείσιμο

Αγιασμός και πρώτο κουδούνι για το σχολικό έτος 2025-2026

🏫 Η τελετή αγιασμού για το νέο σχολικό έτος πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025, στο σχολείο μας από τους πατέρες Σεραφείμ και Πολυχρόνη. Με ευλάβεια μαθητές και μαθήτριες, εκπαιδευτικοί, γονείς και κηδεμόνες παρακολούθησαν την τελετή και ευλογήθηκαν για το νέο έτος. Ευχαριστούμε θερμά τους ιερείς, τον Αντιδήμαρχο Μούδρου κ. Καφαλτή, τον πρόεδρο του Μούδρου κ. Ζουπαντή, τον δημοτικό σύμβουλο κ. Μυρτζανή, τις εκπροσώπους του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας και όλους τους γονείς που μας τίμησαν με την παρουσία τους. Στην τελετή αναγνώστηκαν τα μηνύματα του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτη Λήμνου και Αγ. Ευστρατίου και της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Καλή και ευλογημένη νέα σχολική χρονιά!